jaka obudowa?

Autor: <mturski_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 14:35:12 MET DST

Po walkach z grzejacym sie CPU, grzejacymi sie HDD, grzejacym sie NB i
grzejacym sie SB stwierdzilem, ze moznaby wymienic moja stara gowniana
obudowe na cos swietnego.

Podobala mi sie Antec P180 - podstawowe zalozenia: chlodna, ultracicha
(w obecnej NB ma +46st, a dyski po +70st, w nowej chcialbym osiagnac
wartosci przyzwoite, nic nie przetaktowuje). No i fajnie, ale:
1) wazy ~14kg
2) kosztuje mnostwo

Czy mozecie doradzic cos bez powyzszych mankamentow, czyli chlodna,
ultracicha, w normalnej wadze i moze jednak <400pln (bez zasilacza)?
(powyzsze wymagnia sa w kolejnosci od najistotniejszych)

Moja konfiguracja: SempronBarton3000+ (chlodzony whisperrockiemIV),
A7V600, Radeon9200 wlasciwie nieuzywany w 3d, zasilacz tagan380,
barracuda 7200.7 80gb + barracuda 7200.7 200gb.

Doradzicie cos sensownego?

Z gory dziekuje,
Marek