Re: ramdisk i 4gb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 14:10:14 MET DST

Użytkownik "tbg" <i.hate@spam.com> napisał w wiadomości
news:e7r326$7ha$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości

> ja nie wnikam w powod tylko podaje przyczyne. wiecerj nie widac w
> windowsie i tyle. a szczerze mowiac bardziej mi zalezalo na odpowiedzi na
> pytania a propos ramdiska niz dissowanie mnie nawet na wesolo ;-)

No to wyjaśnij mi pokrótce, jaki widzisz sens w zakładaniu pliku swap na
dysku RAM, zamiast wykorzystać ten gigabajt pamięci jako normalną fizyczną
pamięć? Przypominam - plik swap stosuje się wówczas, gdy jest zbyt mało
RAM-u i trzeba go sztucznie powiększyć korzystając z hdd...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/