Re: Zapora systemowa w XP ?

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 14:15:52 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97EF79CC2812Embien@127.0.0.1...
> Sugerujesz ze niezbyt zorientowany w zabezpieczeniach user zasluguje
> na najgorsze dostepne rozwiazanie?

W wielu wypadkach wystarczająco dobre i skuteczne [nie tylk ja tak
twierdzę].
Nie twierdzę, że najlepsze [choć to pojęcie względne i subiektywne] i nie
twierdzę, że na pewno Paweł sobie nie poradzi z innym firewall'em. Ale jest
takie ryzyko i trzeba to wziąć pod uwagę.
Soft zawsze trzeba dobierać do umiejętności użytkownika.

--
pozdrawiam
karol