Re: 64 bity ??

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 13:10:42 MET DST

U¿ytkownik "Cezar Ponti" <pegazzzwywal@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci
news:e7r2bp$4og$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> chcialem dla swojej wiadomosci sie dowiedziec o nastepujaca rzecz:
> znajomy mi mowil ze sa bardzo dobre procesory amd bo sa 64 bitowe.
> Ale czy nie jest tak ze najpierw zeby wykorzystywac te 64 bity musi byc
> system 64 bitowy i program ktory na tym systemie jest zainstalowany ?
> Bo co bedzie w przypadku jesli program jest 64 bitowy a system 32?
> Pozdrawiam

AMD 64 jest procesorem w pe³ni 32 bitowym z dodatkowymi 64 rejestrami, które
umo¿liwiaj± odpalanie aplikacji 64 bitowych. Odpowiadaj±c na Twoje pytanie,
mo¿esz na nim zainstalowaæ normalnego WinXP 32bitowego i bedzie cacy. A jak
juz sie na dobre pojawi to nawet WinXP 64 bit.

Swoj± drog± nazywanie procesorów amd 64 procesorami 64 bitowymi jest IMO
lekkim nadu¿yciem.

Pozdrawiam.

M.