Re: Czy jest wyjście z tej sytuacji? (mikrofon vs 5.1)

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 12:40:20 MET DST

Roki napisał(a):
> Podpiąłem właśnie przejściówkę na dwa jacki do portu mirofonu i podłączyłem
> do niej mikrofon i głośniki. Jak ustawiam na 5.1 to mikrofon nie działa. Ja
> ustawię 4.1 to działa.

A jak to sobie niby wyobrażałeś, że ten jeden minijack bedzie
równocześnie odbierał i nadawał sygnał analogowy? Oczywiście, że w ten
sposób Ci nigdy nie zadziała na żadnej płycie. Podłącz wejście mic do
pinów na płycie, a wyjścia na śledziu ustaw na 5.1 i wtedy sprawdzaj.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: