Re: Komputer budżetowy - 754? 939? AM2?

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 11:51:45 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):

> A taka jest mniej-więcej różnica. Gdybyś składał komputer "do gier",
> wtedy AM2 można rozważyć.

Dzięki za konkretną odpowiedź.

Jeszcze mam takie jedno pytanie. Wiele teraz się mówi o premierze Conroe i że
mają wtedy potanieć procesory - zarówno Intele jaki i AMD. Ale czy ma to
jakiekolwiek przełożenie na taki budżetowy komputer jaki ja planuje? Czy te
najsłabsze Semprony ewentualnie Athlon 3000+ potanieją jeszcze bardziej (bo
już sporo potaniały), czy też ta obniżka będzie dotyczyć raczej droższych, hi-
endowych procesorów?