Re: Latwo pozbawic kogos kompa.

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 11:35:29 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Nie wiem jak to wygląda u nas w praktyce, ale w normalnym
> państwie prawa w takim przypadku można zaskarżyć policję
> o odszkodowanie lub osobę składającą donos o pomówienie
> i odszkodowanie (bo nie wyobrażam sobie, by policja tak
> zareagowała na jeden anonimowy donos).
Za brak kompa można ubiegać się o odszkodowanie np.
z powodu strat poniesionych przez właściciela, ponieważ
nie mógł on pracować. Policja jeśli przyjdzie i nic nie znajdzie
to może mieć problemy, np. można im po takiej rewizji
za donos założyć sprawę. Ja miałem podobną sytuację
nie dotyczącą komputera. Policja zrobiła rewizję w domu
nic nie znalazła na podstawie ananiomowego donosu.
Wkurzoło i zacząłem grozić policji, że wytoczę im
sprawę. Kilka razy przyjezdzali do domu i prosili o zaniechanie
zakładania sprawy. Poza tym gliniarz dostał naganę i obcięli
mu premię :)

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl