Re: Bardzo wolny transfer z dysku

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 10:20:37 MET DST

Tomek napisał(a):

> Sterowniki wgrane poprawnie, do wszystkich urządzeń oraz chipsetu. Natomiast
> jeśli chodzi o konfigurację:
Nie wiem, moze sprobuj sciagnac najnowsze wersje sterownikow, sformatuj
system i od nowa zaisntaluj, sprawdz kondycje dysku, tablice alokacji
plikow, czegos trzeba sie czepic na poczatek.
> 1. Na pierwszej taśmie (ata 100) mam podpięty tylko jeden dysk na primary
> master. Na drugiej taśmie (udma 33) mam podpięte dwa napędy: dvd oraz cd-rw.
Napedy podpiete prawidlowo dlatego jest to zastanawiajace - nie
pozostaje Ci nic innego jak sprawdzic powyzsze...
Tu masz programik odczytujacy wskazania S.M.A.R.T. z twardziela:
http://private.peterlink.ru/tochinov/DTemp/DTemp.zip
(i nie boj sie - on tylko odczytuje te wartosci, nic nie miesza) :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.