realtek AC'97 problem w winXP

Autor: grolion <newsgroup_at_newsgroup.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 08:27:58 MET DST

Witam,
mam nastepujacy problem z moja k.dzwiekowa - drivery ze strony prodcenta sa
zainstalowane ok, ale karta nie dziala. W menedzeze urzadzen jest jedno
niezane urzadzenie i XPek nie potrafi go rozpoznac. Drivery do realteka, bo
taka karte mam, instaluja sie ok i nie ma na liscie z nimi rzadnych
konfliktow, ale w multimediach panelu sterowania pokazuje ze nie wykryl
sprzetu do odtw. dzwieku. I slowem... cisza jedna wielka.

--
Pozdrawiam.