bluetooth USB epox BT-DG07A+

Autor: Paulinio <coolerix.wytnij_at_totez.poczta.fm>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 00:44:17 MET DST

Witajcie
Mam właśnie taki kluczyk bluetooth i nie mogę znleźć do niego sterowników...
ściągałem te od producenta, miałem i na płytce dołączone, tylko, zę
troszkę za późno się skapnąłem, ze najpierw wgrywamy drivery a potem
dopiero podłączamy bluetootha....;/ wszystko byłoby dorbze, gdyby Win XP
obsługiwał audio przez BT...próbowałem już bluesoleil, ale wyskakuje mi
"brak licencji urządzenia" i moge przeslać tylko 5MB danych
jednocześnie, potem ew. zresetować program i od nowa... ale co to za
zabawa z bezprzewodową słuchawką na uchu, zarzuconym winampem i co
chwilowym resetowaniem bluesoleil zwłaszcza jesłi chodzi nie tyle o
winampa a o rozmowy na skype... poratujcie mnie co mogę zrobić...
jaks ie dogadać z bluesoleil, albo skąd dorwać normalne sterowniki...

Mam nadzieję, ze trafiłem na wlaściwą listę... ;-)

pozdrawiam i bardzo proszę o szybką odpowiedź...

Paweł