Pyanie o DDR "czarny humor"

Autor: Maurycy <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 21:56:26 MET DST

Witam.

Mam pytanie na temat pamieci DDR.
Dzisiaj naprawialem komputer znajomego.
Troche bylem "zamyslony" i swoja pamiec wlozylem odwrotnie (raz na pare lat
cos trzeba spiep...c).
Komputer zapiszczal jakby jej nie widzial, wiec go wylaczylem.
W tym momencie poczulem swad a pamiec byla goraca ;-(
Mysle sobie: Sru, moja strata. Dwa styki odparowaly (na pamieci).
Juz chcialem nia rzucic o sciane ale postanowilem wlozyc ja prawidlowo.
Jakie bylo moje zdziwienie jak zadzialala ;-)
Wkladam do mojego kompa i dziala w dualu jak dawniej ;-)
To co za styki sie spalily? Do czego one sa? Chyba tylko do stresowania ;-)

Pozdrawiam.
Maurycy.