Re: LAPTOP: HP nx6125 a nx6325

Autor: m3miasto <m3miasto_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 20:51:03 MET DST

> Fakt, źle spojrzałem. Cóż, chciałem Ci dobrze doradzić - mam nauczkę:
> nie doradzaj mądralom. Zwłaszcza takim co to dwa razy walą ten sam post
> - dla mnie to duża wada.

sorki za dwa te same posty, natomiast jezeli odebrales to jako "chamski gest z
mojej strony" to przepraszam, nie mialem tego na celu ...
moze jest to spowodowane tym iz chodzilem po wielu sklepach w poszukiwaniu
laptopa i praktycznie kazdy sprzedawca wyjatkowo niewiele lub NIC nie wiedzial
o serii nx6125 i zawsze dowiadywalem sie co zlego ma laptop na AMD a co
dobrego na Intelu ...