Re: Vista?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 19:33:22 MET DST

Jaceq zapodał(a):

> poprostu zastanawia mnie ten trend ktory wg. mnie nie ma specjalnego sensu, sam z reszta nie uzywam windowsa juz od kilku lat u
> mnie robie aktualizacje jesli wnosza one cos sensownego

Taki jest sens, że zaraz, już za chwilę będzie tak standardowym OS, jak XP - i lepiej
zapoznać się z systemem teraz, niż potem na hura poznawać 'tajniki'.
Znając strategię MS i ich agresywyny marketing - bardzo szybko będą wypychać XP.
(już są przecież zapowiedzi, że Halo 2 będzie pod DirectX 10).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,