Re: IBM ThinkPad T30 - Mocno się grzeje

Autor: qwerty <qwe_at_rty.com>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 19:31:31 MET DST

Użytkownik "Piotr" <piotr.piwko@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1151338560.392972.76260@b68g2000cwa.googlegroups.com...
Witam serdecznie.

Zauważyłem ostatnio że mój laptop strasznie się grzeje podczas
grania w gry. Temp. CPU i APS wynosi 85*C. Podczas normalnej pracy w
windows wynoszą one odpowiednio 51*C i 52*C. Czy są to temperatury
które nie budzą podejrzeń? Jeśli nie jest to normalne to co można
na to poradzić? Może zuaktualizować BIOS?

Witam,

Mam podobny problem z HP nx6110, zaczyna fixować przy oglądaniu filmów
(szarpanie, stopklatki), sprawdziłem temperature recznie o spodu i prawie
sie sparzyłem
Narazie radze sobie podkładaniem różnych rzeczy pod kompa, żeby miał czym
oddychać.