Re: IRDA laptop-stacjonarny nie dziala

Autor: Mirek <mirekmrWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 17:33:05 MET DST

> musi!!!
>
> masz opcje "wyslij do->adresat podczerwieni"?
w xp jest - jak zblize telefon- "wyslij do pobliskiego komputera"

> jak zblizasz je do siebie, to miga sztuczna diodka na pasku, kolo zegara?
> jak otworzysz "podczerwien" to mruga, ze znalazl urzadzenie w zasiegu?
No tak jak mowilem - telefon widza obydwa, a siebie na wzajem nie.

> moze za daleko. albo za nisko/za wysoko cos jest?
Nie mozliwe bo przykladalem szybka do szybki.

> u mnie miedzy w98 i xp bylo dobrze, tylko ze potwornie wolno...
> ps, zeby dzialalo w laptopie, musialem zainstalowac w95osr2, recznie dodac
> podczerwien, zrobic nakladkie w98, i recznie dodac urzadzenie
> podczerwieni... masakra to byla :)

Ja w 95 zainstalowalem tylko w95ir - moze faktycznie czegos brakuje... no ale
dlaczego telefon widzi?

(Zdaje sobie sprawe ze to wykracza poza tematyke grupy)

Mirek.