Re: Awaria

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 17:17:45 MET DST

Oto co MichalO napisał:
> Podczas tych
> upalow robi dziwne "zwisy" przestaje dzialac wiatraczek w zasilaczu.
> Diody sie normalnie swieca na obudowie.. Zasilacz wymienilem na drugi
> (tez nie najnowszy) i ciagle jest to samo. W czym moze byc problem?

Skontroluj temperatury. Ostatnio zaobserwowałem kilka zwisów "na
twardo" swojego kompa. Okazało się że następują jak np. ktoś po
LAN-ie kopiuje ode mnie film, zapuszczę defrag czy antywira a
ogólnie obciążę porządnie dysk (WD80G). Odpaliłem speedfana i się
okazało że temp. dysku w tych okolicznościach sięga 50st choć w idle
jest ok. 40. Nic dziwnego skoro w chacie mam 35 :) a normalnie 18-20.
Nawet zdjęcie jednego boku skrzyni nie pomaga.
Co ciekawe, smart nic niepokojącego nie pokazuje. No i dobrze :)

--
Jacek