Re: Chłodzenie dla socket 478 bez demontażu koszyczka

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 17:02:05 MET DST

On Mon, 26 Jun 2006 16:44:15 +0200, "B.G" <b0ggac.usunto.@wp.pl>
napisał(a):

>jesli nowy nie musi byc cichy, to w czym Ci BOX-owy nie wystarcza?
>moze wystarczy odkurzyc radiator? ;-)
odkurzałem tej znajomej, nakładałem nową pastę, ale w te upały nie
wyrabia z kompa czuć swąd, wiem, że procek się wyłaczy jak ma za
gorąco, ale temperatura bliska 70 stopni nie jest dobra. Ponadto
zasilacz chyba teą będę musiał tam u niej wymienić jest jakiś deer 400
czy 350W, pewnie ta moc to tylko liczba... Kompa ma zawsze dość mocno
obciążonego, gdyż to osoba niewidoma i chodzi tam w tle monitor
brailowski i program Jaws, który tym steruje. Rdzeń to chyba prescott.

--
Pozdrawiam
Jarek