Re: Vista?

Autor: tomciar <tomciar_at_pl.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 16:01:14 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:e7oorm$f2o$1@news.onet.pl...

> Bzdura. Mułowaty to może być jakiś jednogigowy, a nie dwudziesto, który aż
> TAKI stary być nie może.
> Dlaczego ludzie są bardziej skłonni zwalać winę za powolne działanie na
> sprzęt, a nie oprogramowanie?
>
> (oczywiście masz taśmę 80-żyłową?)

Eee no to wszystko sie wie, po prosu VISTA cały czas rzeźbi mi po dysku,
stąd taki wniosek wysnułem że za wolny, zainstalowałem też na próbę na
laptopie, Celeron M 1,5, 1 GB RAM, 60 GB Seagate 5400 RPM i śmigało dużo
sprawniej niż na stacjonarnym. A zainstalowałem ot pooglądać jake trendy
nadchodzą...

--
pozdro
tomek