Re: pcmcia usb

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 15:39:24 MET DST

Dnia 26.6.2006, - napisał(a):

> czytajac opicy kart pcmcia z portami usb czesto pisza "dodatkowe zasilanie z
> usb i ps/2" -to znaczy, ze zeby karta dzialala musze ja zasilac z zewnatrz
> (usb lub ps/2),

Nie. Karta będzie działała też bez tego kabelka.
A dokładnie znaczy to, że bez tego kabelka do USB możesz podłączyć
urządzenia o małym zapotrzebowaniu na prąd, jeśli chcesz podłączyć coś
"prądożernego" musisz je zasilić dodatkowo - właśnie za pomocą tego
kabelka porty USB dostaną dodatkowe A.

> czy jest to kabelek po prostu z wyprowadzeniem napiecia 5V,
> i moge tam sobie podlaczyc radio?

Tak. Możesz go wykorzystać do zasilenia czegoś innego co akurat zadowoli
się takim prądem (i nie mam tu namyśli tylko napięcia).

--