Re: Vista?

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 15:06:09 MET DST

Krzysztof napisał(a):
> Witam
> Wgralem sobie ostatnio Viste Bete2 32 bit na system(nforce 2,Barton 2.5 i
> 1Gb ram) i musze przyznac nie bylo zle jednak dzialal wolniej niz xp.Wnosze
> z tego ze musze dolozyc conajmniej jeszcze 1Gb pamiec.
> No i brak sterownikow.
> Prosze osoby ktore testowaly viste o ich spostrzezenia.
> Interesuje mnie jakie jest minimum sprzetowe aby vista szybko i sprawnie
> dzialala

Witam Vista nie wymaga wcale wiele wiecej niż XP ale przypominam że jest
to wersja beta. dasz radę zainstalować sterowniki z XP o ile wymusisz
tryb zgodności z win XP. wtedy na sterach nie microsoftowych vista
przyśpiesza i chodzi całkiem ładnie. Niestety Vista gryzie się z
antywirami conajmniej tak jest u mnie.
Pobaw się poeksperymentuj i będziesz wiedział co i jak

--
Pozdrawiam
Arrakis