Re: o/c bartona 2800

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 09:18:33 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> Z tym się nie zgodzę. Wzrost wydajności mnie osobiście interesuje w
> aplikacji, a nie benchmarku. Nie mam tego teraz jak sprawdzić, ale w
> benchmarkach z gier (UT2004, NFSU) wpływ zmiany CL z 2,5 na 2 na
> B2500+@2500MHz miałem spory. Opłacało się zjechać zegarem. Po przejściu
> na A64 stawiam jednak na zegar - trochę bardziej się opłaca.

A czy benchmark nie jest aplikacja? ;) Jesli chcesz zmniejszyc timingi
kosztem zegara to w przypadku takiego kompropmisu trzeba sie zastanowic
co sie bardziej oplaca i czy wogole warto. Byc moze czasami warto
obnizyc minimalnie zegar aby zmniejszyc timingi, jesli jednak
kosztowaloby to zbyt wiele to wowczas moze okazac sie to juz
nieoplacalne. Test ktory przeprowadzilem wykazal ze 20 MHz wydaje sie
byc cenniejsze niz 20% spadek CL. Mysle ze nie ma sensu sie dalej
spierac bo ani ja Ciebie nie przekonam ani Ty mnie tym bardziej.

--
Pozdrawiam, mookie