Re: Trwałość DVD-ROM

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 17:40:53 MET DST

Obywatel(ka) Big Jack dnia 2006-06-25 doniósł(a), że:

> W wiadomości: news:e7lp4l$amp$1@news.onet.pl

> Przez palcowanie rozumiałem wkładanie palca w otwór płyty. Ewentualny
> tłuszcz zostawałby na krawędzi otworu, a napęd jest przenoszony przez
> przylegające "łapy" (czy jak ją tam zwał) do powierznich płyty wokół
> otworu.

A to juz zalezy od tego jak grube masz palce :)
No i zabierajac stamtad palce po wlozeniu plyty (i nie pilnujac tego
procesu specjalnie) dotyka sie powierzchni wokol.
No i jeszcze jest metoda noszenia plyt trzymajac je tak jak karte
kredytowa, czyli za powierzchnie zadukowana i nagrana. Wtedy kontakt
jest takze z miejscem pod sprzeglo (a sporo ludzi tak nosi plyty wbrew
pozorom)

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *