Re: LAPTOP: HP nx6125 a nx6325

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 08:10:48 MET DST

Dnia 2006-06-25 00:19:14, encja *m3miasto* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> ale na 5200? w 6125 jest 4200 RPM -> "ponoc" strasznie wolny ...

Strasznie - nie . Zauważalnie wolniejszy - tak. Możesz rozważyć kupno
6125 z dyskiem 80GB. Te dyski nie grzeją się wcale, dużo więcej ciepła
od spodu oddaje pamięć (zwłaszcza jak zainstalujesz > 1GB)

> AMD only :) a pytalem sie o roznice pomiedzy 6125 a 6325 :)

Szalikowiec ;) Ale w tej cenie słusznie...

> kwestia czy wywalic te 400 zl wiecej, czy tez wydane pieniadze spowoduja iz
> word otwieac sie bedzie przez 0,0001 sekundy szybciej ... :) Czy Sempron 3500+
> (25 W) czy Turion ML 32 (35W)?

W zastosowaniach, o których piszesz, różnice między procesorami będą
niezuważalne. Oba obniżą taktowanie i pobierać będą podobne ilości prądu
(mój Turion 2,2 GHz pracuje obecnie na 800 MHz). Dużo większe znaczenie
ma ten dysk - przy dużych dokumentach różnice w ich otwieraniu będą
znacznie większe, niż 0,0001s.

Dla mnie dużą wadą wybranych przez Ciebie modeli jest brak WiFi -
obecnie bezprzewodówki włażą wszędzie i naprawde warto to mieć. Karty
PCMCIA nie zapewniają dobrej jakości sygnału ze względu na zbyt małą
antenę - warto kupić notebooka z anteną w obudowie matrycy - różnice w
zasięgu są naprawde duże!

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]