problem hardware'owy

Autor: <czyma123_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 20:10:02 MET DST

Witam,
Zdarzył mi się taki problem: po reanimacji win xp sp2 za pomoca konsoli
odzyskiwania, z konfiguracji sprzetowej znikła mi karta graficzna. Skutek:
monitor działa z dramatyczną rozdzielcziością 800x600 (na crt 19"!!) i
odświeżaniem chyba 60hz. Jak się na tym pracuje chyba nie musze pisać.
Szukam jakiejś recepty na przywrócenie do systemu karty graf. Próba ponownej
instalcaji sterowników nic nie pomaga - instalator wyłącza się po rozpakowaniu
archiwum z powodu braku sprzętu. Dodawanie/wyszukanie nowego sprzętu też zawodzi.
Macie jakieś pomysly?
Pozdr.
Maciek