Re: Co kupić Petium D 2x 2.66GHz czy Athlon 64 3000+

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 12:44:54 MET DST

a@b.c napisał(a):

> [...]Generalnie xp to typowy system
> jednoprocesorowy z opcją muliti dosłownie i w przenośni. Co oznacza że
> jeżeli konkretna aplikacja nie została zoptymalizowana do pracy
> wieloprocesorowej to wzrostu szybkości nie zauważysz.

Dziwię się za każdym razem...

Mam min. taki komputer:
Supermicro P6DBE (440BX)
2x Pentium II 400MHz (4x100MHz)
256 MB RAM
i zapewniam Was, że system (Win 2k czy XP) korzysta z obu procesorów,
i aplikacje nie muszą być stworzone specjalnie na 2 procesory,
oraz różnica między jednym PII a dwoma jest kolosalna.
Łatwo było sprawdzić, bo na tej płytce nie trzeba terminatóra zakładać :>
Dodam jeszcze, że jakie miałem DiVxy, to wszystkie "chodziły" płynnie.

--
Pozdrawiam,
Kerry