Abix BX133 i jednostronny RAM...

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 12:21:50 MET DST

Temat walkowany juz 1000x - BX i pamiec jednostronna...

Kupilem na Allegro pamiec - fabrycznie zapakowanego Kingstona. Mial byc
dwustronny, przyszedl jednostronny. Chcialem go od razu odeslac, jednak
sprzedawca przekonuje mnie, ze u niego na BX kosc jednostronna dzialala (?)
i zebym ja sprawdzil. Oczywiscie podchodze do tej deklaracji z duzym
dystansem, bo wydaje mi sie to niezgodne ze specyfikacja BX. Przed chwila
wlozylem kosc w jedyny wolny bank i owszem - PC ja widzi, ale tylko
polowicznie (128 MB). Kosc to 256 MB z osmioma kostkami po jednej stronie,
dwa pozostale banki zajete sa przez 2 x 128 dwustronne (po 16 kostek).
Jeszcze pogrzebie w instrukcji do plyty, ale pytanie do Was brzmi : czy mam
sobie dac spokoj czy tez jest jakas kombinacja pozwalajaca, aby BX133
zobaczyl calosc + pozostale kosci ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail