Problez z kartą dźwiękową

Autor: ketjow <ketjowikBEZ_TEGO_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 11:47:54 MET DST

Jest płyta główna MSI K8T Neo-FSR, która ma zintegrowaną kartę
dźwiękową. Po przeinstalowaniu systemu okazało się, że nie działają
tylne wyjścia audio (mikrofon działa), działa natomiast przedni panel
audio, który jest podpinany bezpośrednio do płyty.
Źle zainstalowane sterowniki odpadają, próbowałem tych z dołączonej
płyty jak również najnowszych ze strony MSI.
W związku z tym mam pytanie: jak sprawdzić domowym sposobem, że taka
karta jest uszkodzona? Ma jeszcze gwarancję, więc będę ją reklamował,
tylko chciałbym być pewien, że to wina sprzętu.

Pozdrawiam
Ketjow