Problem z twardym dyskiem

Autor: Moon26 <moon26_at_earthlink.net>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 04:54:46 MET DST

Od paru dni nie moge uzywac mojego przenosnego HD. Nie wiem co sie stalo ale
gdy go wlaczam to slychac po chwili sygnal ze komputer go znalazl ale nie
moge go nigdzie znalezc na ekranie. W "Device Manager" pokazuje sie ikonka
koloru zoltego z wykrzyknikiem przy "USB Mass Storage Device" w Universal
Serial Bus controlers.
W Properties/Device status jest wyswietlony komunikat " This device cannot
start (Code 10)"
HD ten nie wymaga instalacji driver(a). Nie wiem co mam zrobic aby
przywrocic mu prace choc na chwile abym mogl poprzegrywac moje wazne dane.
Z gory dziekuje za wskazowki.

Piotr