Re: Notebook HP i bateria

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 00:25:08 MET DST

Użytkownik "och.karol" napisał w wiadomości
> Martwić się czy nie?
> pozdrawiam
> karol

Miałem niedawno jakąś Toshibę znajomego, nie pamiętam modelu... ale po
pełnym nałądowaniu baterii po 20 minutach pracy wskaźnik spadał do 20%, po
40 minutach do 3% włączając alarm...i można było na tych 3% pracować jeszcze
2 godziny. Cuda instalowaliśmy, sterowniki, programy monitorujace,
próbowaliśmy inne ogniwa, nowe biosy, zarządzanie energią w Windowsie... aż
wyłączyliśmy alarmy i inne takie. Olaliśmy sprawę zostawiajac to jak jest i
nie szukając dalej dziury w całym :)

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?