Re: Prędkość skanowania

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 23:12:23 MET DST

Bartek wrote:
> Witam. Mam skaner canon 4200F. Gdy skanuje, lampa skanera przejeżdża po
> całym dokumencie, zatrzymuje sie a na ekranie postęp skanowania to ok. 30%.
> I musze czekac aż dojdzie do 100%, wtedy lampa wraca i mam dopiero skan. Nie
> wiem czy to normalne, może ktoś wie co w tym czasie robi skaner?

Taki objaw mam przy Canonie 3200F gdy:

- skanuję na komputerze z USB 1.1
- skanuję na Windows 98, które nie obsługuje poprawnie USB 2 na nowej
płycie głównej. WinXP chodzące dokładnie na tym samym sprzęcie nie
wymaga czekania na dojście paska do 100%, bo pasek idzie równo z głowicą
skanera.

Wniosek: problemem jest zbyt wolna transmisja danych przez USB 1.1. Ten
skaner skanuje naprawdę szybko, ale wymaga USB 2 Hi-Speed.

--
macminer