Podłączenie dysku Sata zawiesz system

Autor: <vkrzak_at_op.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 22:05:36 MET DST

No wiec kupiłem dysk Sata II WD 120 GB, jednak po podłączeniu po
kilku minutach system sie zawiesza.
Kompletnie nie wiem jaki jest tego powód. Zasilacz dość słaby
(tracer 400) kupiony z obudową za 160 zł,...ale po odłączeniu
wszyskich zbędnych urządeń także jest ten problem.
Dysk juz był w serwisie..wymienili mi na nowy ..ale problem sie
powtarza... u kolegi dysk działa bez zarzutu ..przegrałem na niego 20
GB...u mnie jest takze wykrywalny ...ze zworką zwalniającą a także
bez,..ale i tak sie wiesza...
posiadam płyte główną ASUS P4P800, w instrukcji opisane jest że
obsługuje standard sata i ultra sata
Nawet jeśli uruchamiam system z dysku ATA po podłączeniu nowego
dysku system tak samo po kilku minutyacvh pracy sie wiesza...bez dysku
SATA działa bez zarzutu !
Nie wiem czy moze być to wina kontrolera. - i jak go wymienić - bo
troche nieuśmiecha mi sie oddawania płyty gównej na miesiać w
wakacjie do serwisu....
Czy moze zasilacza- nie mam niestety mozliwośći przetestowania :(
Prosze o szybką odpowiedz i jak mozna stawiać jak najpewniejsze
diagnozy...ponieważ nie wiem czy jest sens kupowac nowy zasilacz skoro
nie bedzie on problemem