Re: Northon Ghost jak zrobić płytkę bootowalną ?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 21:42:49 MET DST

wcprezes ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Mam pytanko jak w temacie. Mam płytkę bootowalną Northon Ghosta 9.0 i
> zrobiłem sobie kopię dysku.
> Chciałbym to teraz nagrać na płytę DVD (obraz ma 3,5 GB) ale tak żeby mozna
> było z tej płytki bootować jak z oryginalnej. Po prostu chciałbym mieć
> wszystko na jednej płytce. Jak to zrobić ?

W Nero masz opcje utworzenia dysku CD-ROM startowego. Wystarczy,ze
wybierzesz ta opcje, wlozysz do flopa wczesniej sformatowana dyskietke
jako startowa (najlepiej pod Win98 lub ME) i dorzuacasz na plyte co
chcesz - w tym przypadku folder z ghost'em a w nim utworzony backup.
Potem normalnie: BIOS, bootowanie z CD-ROM, po odpaleniu DOS'a wybierasz
  pkt 2, i korzystajac z komend cd, cd.. wchodzisz lub wychodzisz do
odpowiedniego folderu. Done! :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!