Plyta Siemens D1031 i IDE

Autor: DinthKSC <dinthalion_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 14:19:13 MET DST

Witam. Kupilem na allegro plyte glówna Siemens Nixdorf D1031.
Niestety nie wykrywala ona urzadzen IDE, a po recznym wpisaniu
parametrów dysku lub ustawieniu urzadzenia "ATAPI CDROM", po
zapisaniu zmian i ponownym uruchomieniu sprzetu, ustawienia urzadzenia
w BIOSie wracaja na "None". Sprawdzalem z kilkoma sprawnymi dyskami i
dwoma sprawnymi tasiemkami. Tasmy nie da sie wlozyc zle. Kontroler IDE
w Biosie mam wlaczany, kontroler SCSI wylaczony poniewaz nie mam
urzadzen na SCSI.
Plyte glówna odeslalem na reklamacje i sprzedawca wymienil mi na
inna, jednak problem jest taki sam. Poniewaz nigdy wczesniej nie
mialem do czynienia z serwerówkami, mysle ze o czyms
zapomnialem/przeoczylem.
Czy wiecie czym moze byc to spowodowane?