Re: wodoodporny tusz?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 14:04:03 MET DST

Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
news:e7ga47$nmr$1@news.onet.pl...

> mozna sptac na czym (urzedzenie) bedziesz to drukowal ??

taka maszynka cnc ;-) wlasnej produkcji... tyle ze jest dosc delikatna, wiec
nie moze przenosic za duzych obciazen ;-) na razie uzywam jej do wiercenia
otoworków w plytkach, ale po malej przerobce sadze ze mogłaby robic za
drukarke ;-) jednyne czego mi brakuje to głowica drukujaca ;-) od strony
elektronicznej to sadzeze da sie to obsłuzyc (wezme gotowca z jakiejs
drukarki ;-P i "dopasuje") ;-)