Skradiono laptopa, chce odkupic dysk

Autor: Goofi <goofi.nie_at_spamuj.mi.wp.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 13:59:52 MET DST

Witam,

Konkretnie mojemu wujkowi stradziono ostatniej nocy z domu m.in. laptopa, w
laptopie jest dysk twardy na ktorym wujkowi bardzo zalezy i jest w stanie go
kupic.

Moze ktos sie orientuje, gdzie mozna sie oglosic, zeby odkupic ten dysk, co
mozna zrobic w takiej sprawie, stnieje jakas szansa?

Chodzi o obrzeza Warszawy, konkretnie miejscowosc Milanowek.

--
Pozdrawiam
Goofi