tuner telewizyjny AVACS SMART

Autor: motylo <motylo_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 08:15:52 MET DST

Witam

    mam w/w tuner i sterowniki oferowane przez producenta i mam dwa
pytania zwiazane z tym tunerem:

   - sterowniki sa niedopracowane - poprawilem w inf'ie informacje jaki mam
tuner
jednakze nadal nie moge uruchomic stereo na ChristTV. Zaznaczam iz
oryginalne
oprogramowanie dolaczane do tunera dziala w stereo bezproblemowo. Pare
razy udalo mi sie ustawic stereo, jednakze wowczas w programy w mono,
generowaly
szumy. Czy komus udalo sie to zrobic?

   - chce przejsc na system 64-bitowy i tutaj pytanie, jakie polecacie
zastepcze sterowniki
tak by tuner dzialal.

pozdrawiam

motylo