Re: Martwe piksele :(

Autor: robert <robert_cepa_at_icpnet.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 00:10:50 MET DST

"Eryk School" <erykschoolmalpawpkropkapl> wrote:

> Witam,
>
> Wlasnie przywiozlem do domu nowy monitor NEC 2170NX pod podlaczeniu
> zauwazylem 6 punktow widac je na szarym tle pulpitu swieca delikatnie
> jasno niebiesko, gdy zmienie kolor pulpitu na czarny lub bialy to ich nie
> widze, przynajmniej tak na pierwszy rzut oka. Rozumiem, ze to co sie
> pojawilo to martwe piksele?
>
> I teraz pytanie jak jest aktualnie z gwarancja NECa, czytalem tutaj, ze
> wymieniaja monitory na nowe gdy pojawia sie piksele, ile ich musi byc i
> czy taka gwarancja trwa nadal?
>
> Pozdrawiam
> [...]

nie wiem czy mala reklama jest dozwolona na grupie. monitory MAG maja przy
zakupie opcje doplaty 35zl brutto - dodatkowa gwarancja - jesli w ciagu
pierwszych 12 miesiecy pojawi sie pojedynczy pixel wymiana matrycy na nowa
lub calego monitora. monitory dostepne u autoryzowanych dystrybutorow
(www.keynet.com.pl - jeden z nich) w polsce. ladne monitory i o dobrych
parametrach - nie za tanie.

pozdrawiam

robert