Stabilność płyt na Via K8M800

Autor: Marek <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 23:55:20 MET DST

Mam pytanie czy płyty na tym czipsecie są stabilne ?
Chodzi mi o to aby nie było zwiech i blue-screenów pod Windows zakładając że
software jest prawidłowo zainstalowane i skonfigurowane.
Ciekawi mnie też czy ta płyta będzie dużo wolniejsza od płyt na nForce4.
Płyta będzie pracować z procesorem Athlon 64 Venice 3000+.

Konkretnie chodzi o płytę Asus A8V-MX Via K8M800 (AGP).
http://sklep.benchmark.pl/pelny_22180.html
Znalazłem dość tanią ofertę na komputer z tą płytą i zastanawiam się czy nie
będzie problemów ze stabilnością i pracą z urządzeniami peryferyjnymi typu
USB, HDD-Sata2 itp.
Ewentualnie mógłbym prosić sprzedawcę o zmianę płyty na nForce4, ale wtedy
musiałbym mieć grafikę PCIE, co trochę podroży kompa.

Pozdrawiam,
Marek