Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszneale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 23:37:24 MET DST

Beerman wrote:

> ze to oem od tamtego i uzywasz go nielegalnie na swoim kompie:P

ale to tylko zlamanie warunkow licencji a nie uzywanie nielegalnego
(pirackiego) oprogramowania, co zmienia dosc wiele... bo nie jest w
zakresie zainteresowania policji i prawa karnego...

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc