Rozdzielczość wirtualna

Autor: Miki <mikpo>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 21:53:55 MET DST

Nie bijcie jak nie ta grupa, ale nic lepszego nie znalazłem.

Mam laptopa z grafiką ATI Mobility Radeon 7500 i matrycą 14" 1024x768.
Chciałbym na nim uruchamiać program katalogowy, który wymaga conajmniej
1280x1024 i który za każdym razem sprawdza max dostępną rozdzielczość i
odmawia współpracy gdy jest niższa od wymaganej.
Czy jest jakiś programik / sterownik do tej karty, który umożliwiałby mi
ustawienie rozdzielczości wirtalnej na 1280 albo więcej, po której mógłbym
przesuwać okno o rozmiarach maksymalnej rozdzielczości matrycy?

Pozdrówka
Miki

PS. Zewnętrzny monitor odpada, bo muszę być mobilny.