Wiatrak na Gigabyte 6800GT

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 19:11:00 MET DST

Witam. Mam kartę Gigabyte 6800 GT. Wczoraj stwierdziłem, że zainstaluję
sobie v-tuner II plus, aby ustawiać automatyczną prędkość wiatraka, bo jest
dosyć głośny. Przy 2D wiatrak faktycznie zwolnił, karta stała się cicha.
Wstaję rano a wiatrak nie kręci się w ogóle ani nie świeci. I już nie
ruszył. Ustawiałem prędkość w v-tuner ręcznie, odinstalowałem ten program i
nadal nic. Wiatrak stoi. Próbowałem nawet ruszyć go palcami i nic. Może
ktoś się zetknął z tą kartą i takim zachowaniem jej wiatraka przy
ustawieniu obrotów na automatyczne dobieranie? Przecież wiatrak sie nie
spalił ze zbyt małej prędkości (czyli przy za małym napięciu)? Karta działa
ale dosyć się nagrzewa. Wie ktoś co to mogło się stać, jak to naprawić itp?
Czy już po wiatraku czy może da się go czymś ruszyć? Z góry dzięki.

--
Krasnal (Tomek)...