Co zamiast WWT-5 ?

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz_co_pali.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 18:06:25 MET DST

Witam!
Używam takiego trackballa: WWT-5. Właśnie mi pada mechanika przycisku
jednego... Poprzedniego używałem ok 5 lat, tego ok. 3. Już nie jest
produkowany... To co mam teraz zrobić? Co wybrać?
Potrzebuję 3 przycisków, scrolla i żeby był dla prawo i leworęcznych...
Albo chociaż dla lewo... Nie potrzebuję jakiegoś radiowego bajeru za
paręset złotych. Wiem, że są odpowiednie trackballe Logitecha... ale tylko
dla praworęcznych, takie bardzo profilowane... Czyżby na całym świecie nie
produkowano nic odpowiedniego? A może jakaś mysz jest na tyle
ergonomiczna, że warto się przesiąść? Choć w to akurat nie wierzę...
Czekam na podpowiedzi - JanuszWo

--
w adresie zagadka