karta SD 2GB Sandick w lapie HP7000

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 12:37:20 MET DST

mam problem z czytnikiem kart w laptopie HP
seria 7000 (2 letni, 17cali)... otoz to bydle nie
chce czytac karty SD 2GB Sandisk - czyta bez problemu
karty 1GB (Sandisk, Kingston) a tej 2GB nie chce
moze to wina karty, a moze czytnika, ale nie mam
jak tego sprawdzic (karta dziala z telefonem, dziala
tez z playerem MP3) podejrzewam ze to wina sterownikow
do czytnika kart, ale nie mam pewnosci i nie wiem tez
czy da sie z tym cos zrobic??

ZZ