Re: 2 kosci

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 11:37:18 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Nie jest badziewny. To dobre moduły, ale do pracy na usta-
> wieniach *nominalnych*. Wyobraź sobie, że podkręcacze należą
> jednak do *mniejszości* :)

No wiesz ale opcja DOT tej plyty jest opcja standardowa a jesli bym ja
wlaczyl to odrazu mam bledy itp. Co prawda ja ustawilem sobie na stale bo
pod linuxem mialem problemy z obsluga dota ale efekt bylby ten sam poprostu
komp sie zawieszal juz przy starcie:P. A czy pogarszajac timingi i
zwiekszajac predkosc kosci obnizylo by to wydajnosc czy powiekszylo? I tak
na oko jaki timing dla tego ramu do pracy na 420MHz? Obecnie dziala na CL3
(3-3-3) i 400MHz.