CPU overheating - HELP!!!!

Autor: coldmeat <coldmeat_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 09:13:46 MET DST

Witam grupę

powiedzcie mi czy to juz koniec mojego kompa czy jak.
Mianowicie komputer chodził bez problemu, wyłączyłem go aby przepiąć kabel
interkowy z lapa do blaszaka. Odpalam kompa i zatrzymuje sie na stronie
startowej gdze podana jest ilość ramu itd.. poniżej komunikac (teraz go
dokładnie nie zacytuje) ...."CPU overheating". Czy ja jeszcze mogę coś z tym
zrobić czy raczej kaplica? Procesor Celeron 1,7 płyta intela.

pozdrawiam Robert