Re: Problem z grafika Radeon 8500 LE

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 23:40:21 MET DST

KILu napisał(a):
> Raczej przeciwnie - podwazajac radiator uszkodziles sciezki lub jakies luty.

Teoretycznie możliwe, ale odrywałem już radiatory bardziej oporne a
ten odszedł naprawdę lekko, nie sądzę abym uszkodził ją
fizycznie. Spróbuję jeszcze wgrać jej ponownie bios chociaż nie
wierzę aby to pomogło no ale przynajmniej będe pewien że
wszystkiego spróbowałem. Dziwi mnie bardzo fakt że karta tak
poprostu straciła połowę pamięci a nadal działa.

--
mookie