Tania, bezprzewodowa sieć

Autor: Wizard <wizard_at_konin.lm.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 20:38:37 MET DST

Witam.
Czy jakis inny niz router z WiFi sposob na bezprzewodowa siec miedzy
komputerem stacjonarnym, a laptopem? W rodzinnym domu, ktory odwiedzam w
weekendy, mam dwa komputery stacjonarne polaczone kartami sieciowymi (net
poprzez modem kablowkowy USB). Chcialbym kozystac z dostepnego przez nie
internetu, ale troche szkoda mi wydawac 150 zl na router WiFi skoro bede z
tego tak zadko kozystal.

Da sie to rozwiazac jakos poprzez bezprzewodowe karty sieciowe, albo
Bluetooth?

Z gory dzieki.

Pozdrawiam,
Wizard