Re: Temperatura Pentium lll 500 Mhz ???

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 19:55:08 MET DST

Użytkownik "enjoy" <gibiect@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e7c089$vgm$1@opal.futuro.pl...
> Witam
>
> Mam takie zapytanie - Ostatnio znalazlem taka stara plyte abita BE6 i na
> allegro kupilem pasywnie chlodzony procesor intel pentium III 500 Mhz
> rdzen 2,0 V magistr. 100Mhz.
>
> Boje sie o temperature bo jak dotykam palcem tego radiatora to po ok 7 min
> od wlaczenia ma ze 70 stopni - czy tak moze byc bo sam juz nie wiem a nie
> chce go usmazyc.
> Radiator jest oryginalny.

Witam

Kupiles procek ktory byl w firmowym komputerze gdzie byl chlodzony przez
tunel powietrzny lub bezposrednio przez wentylator zasilacza.
70 stopni to o wiele za duzo, natychmiast zamontuj jakis wiatraczek na
radiator i po sprawie.

Wlasnie buractwo i glupota, niewiedza sprzedawcow mnie irytuje czasami jak
widze takie aukcje gdzie koles sciemnia ze pasywne chlodzenia takich prockow
pisze i ze nie trzeba wentylatora ale kolesie zapominaja dodac ze byl
wlaasnie ten procesor w kompie do tego pasywnego chlodzenia przystosowanym.

Mirek