MSI KT4v problem z USB 2.0

Autor: Soulsick <soulsick.net_ANTY_at_SPAM_gmail.com>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 19:42:55 MET DST

Witam!
Problem dotyczy coprawda leciwego, ale kiedys popularnego sprzetu wiec
moze ktos jeszcze ma :-).

Mianowicie plyta ta posiada 6 portow USB: 4 z tylu i dwa wyprowadzone w
postaci pinow na plycie glownej do podlaczenia kabelkiem badz na sledzia,
badz na przod obudowy.

Zycie mnie zmusilo do podlaczenia w koncu tych z przodu.
Rozkrecam obudowe, wpinam co trzeba, wlaczam komputer, wkladam pendrive i
a windows mi pisze, ze to port USB, ale 1.1 :/ Co jest?

SP2 zainstalowa, tylnie porty od zawsze dzialaja jako 2.0.
W instrukcji nie znalazlem ani slowa o rozgraniczeniu tych portow.
Wszedzie kolorowe napisy USB 2.0 i drobnym druczkiem o SP1...

Te plyty tak maja?
Czy ktos zna tajemny sposob aby zmusic te dwa porty do pracy jako USB 2.0?

--
pozdrawiam
Soulsick