Re: Karta z wyjciem DVI tylko z powodu LCD - czy warto?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 19:21:20 MET DST

Użytkownik napisał w wiadomości

> A czy moglbys polecic mi cos konkretnego (niekoniecznie GeForce, moze byc
> jakis Ati), ale najwazniejszym kryterium obok ceny bedzie pasywne
> chlodzenie?

Radeon 9250, 9550 najlepiej Gigabyte, bo w większości były pasywnie
chłodzone.
Tylko pilnuj, jak bedziesz kupował, żeby wyjścia (ani RGB ani DVI) nie były
przypinane do karty taśmą. Bo wtedy tylko sobie obraz pogorszysz.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?